Klausimas - Atsakymas

Klausimas - Atsakymas

Kaip įeiti į Mano kabinetą?

Užeikite per nuorodą https://new-online.transitcard.lt/ arba į mūsų svetainę www.transitcard.lt, spustelėkite „Mano kabinetas“.

Kaip užsiregistruoti Mano kabinete?

Pasirašykite sutarties priedą- PASLAUGA „MANO KABINETAS“.

Vieną egzempliorių grąžinkite į UAB ,,Transit Card International“ biurą adresu: Mindaugo g. 44-82, LT-01311 Vilnius, Lietuva, arba įmonės atstovui.

Kai gausime pasirašytus originalus, atsiųsime Jums Prisijungimus (slaptažodį) priede nurodytu elektroniniu paštu.Jūsų el. pašto adresas, taps Jūsų prisijungimo vardu.

Pasikeisti slaptažodį galite prisijungę prie Mano kabineto skyriuje „Duomenys/Vartotojo duomenys/Pakeisti slaptažodį“.

Kaip rasti kuro kortelę aptarnaujančių degalinių tinklą?

Užeikite į mūsų svetainę www.transitcard.lt, spustelėkite „Degalinių ptinklas“. Sekdami instrukcijas, raskite degalines pagal Jūsų nurodytą maršrutą.

Per Google Play arba Apps Store atsisiųskite „Петрол Плюс“ programėlę į Jūsų įšmanųjį įrengimą. Paieškos sistemoje įveskite ieškomą žodį „Петрол Плюс“.

Kur kreiptis kuro kortelių aptarnavimo klausimais?

Į visus Jums rūpimus klausimus darbo metu maloniai atsakys Jūsų asmeninis vadybininkas telefonu +370 673 55502. Taip pat galite rašyti bozena.capukoitiene@transitcard.eu arba bendruoju įmonės paštu info@transitcard.eu. Ne darbo metu skambinkite telefonu +370 5 2607900, Jus busite perjungti į visą parą veikiančią klientų aptarnavimo liniją Rusijoje (mokėti už tarptautinį skambutį Jums nereikės)

Jūsų vairuotojas, būdamas Rusijoje, turi klausimų dėl kortelių aptarnavimo? Jis turi skambinti į visą parą veikiančią klientų aptarnavimo liniją Rusijoje telefonu +7 495 2800 110 arba nemokamu telefonu 8 800 333 53 30

Kada ir kokiu būdu aš gausiu sąskaitas?

Sąskaitos su ataskaitomis yra siunčiamos du kartus per mėnesį (apie 5 ir 17 mėnesio dieną) sutartyje nurodytu elektroniniu paštu.

Degalinė neaptarnauja Jūsų kortelės?

Pasitikrinkite pinigų likutį Mano kabinete arba paskambinkite savo asmeniniam vadybininkui.

Pasitikrinkite, ar degalinė yra įtraukta į degalinių sąrašą, kuriame nurodytas degalinių tinklas, aptarnaujantis „Transit Card“ korteles. Degalinių sąrašą rasite mūsų puslapyje www.transitcard.lt skyriuje „Degalinių paieška“. Butinai atkreipkite dėmesį, kad parametruose būtų nustatyta Transit Card (on-line).

Pasitikrinkite kortelės būseną, prisijungę prie Mano kabineto, skyriuje „Degalų kortelės/Mano kortelės“.

Sužinokite artimiausią „Transit Card“ korteles aptarnaujančią degalinę, paskambinę savo asmeniniam vadybininkui telefonu +370 673 55502 (darbo metu) arba paštu bozena.capukoitiene@transitcard.eu. Ne darbo metu galite skambinti į visą parą veikiančią klientų aptarnavimo liniją Rusijoje telefonu +7 495 2800 110 arba esant Rusijoje skambinti į 8 800 333-53-30 

Kaip pakeisti kuro kortelės limitą?

Kortelės limitus galite pakeisti atsiuntę raštišką prašymą adresu info@transitcard.eu arba prisijungę prie Mano kabineto, skirtuke „Limitai“ Jei siųsite prašymą: Prašymas turi būti parašytas ant oficialaus organizacijos blanko ir pasirašytas vadovo bei užantspauduotas organizacijos antspaudu.Prašyme nurodykite kortelės numerį, šiai kortelei pageidaujamus paros, savaitės ar mėnesio limitus bei kuro rūšį (DK -vasarinis dyz. kuras, DK2-žieminis dyz. kuras.).

Kaip kontroliuoti savo išlaidas?

Kortelės sąskaitos likutį galite sužinoti 2 būdais:

Mano kabinete pagrindiniame lange „Jūsų balansas“.

Paskambinę telefonu +370 5 2607900 arba savo asmeniniam vadybininkui telefonu +370 673 55502 (darbo metu).